
Jak stworzyć idealne biuro dla handlowców?
Powrót do rzeczywistej pracy w biurze jest obecnie nasilony wśród wielu branż. Są jednak branże, dla których odejście od home office okazuje się być sporym ułatwieniem podczas wykonywania zawodowych obowiązków. Bez wątpienia należą do nich handlowcy, którzy ze względu na specyfikę zawodu potrzebują odpowiednio dostosowanej przestrzeni i warunków pracy, aby móc być jeszcze bardziej efektywnym.
Osoby pracujące w zawodzie handlowca mają duży wpływ na sukces całej firmy, gdyż to od nich w głównej mierze zależy wysokość sprzedaży dóbr lub usług oraz uzyskany dla przedsiębiorstwa dochód. Tym bardziej biuro handlowców powinno być odpowiednio przystosowane do zróżnicowanych działań, które leżą w ich obowiązkach - od rozmów telefonicznych z Klientami, po bezpośrednie spotkania sprzedażowe czy negocjacje umowy.
Przedsiębiorstw zajmujących się sprzedażą przybywa z roku na rok. Nic w tym dziwnego zatem, że nie brakuje ich także w naszych biurach serwisowanych. Zwłaszcza, że prywatne gabinety do pracy czy możliwość korzystania z sal konferencyjnych podczas kontaktów z Klientami to nie jedyne, co możemy zaproponować handlowcom. Zdobyte doświadczenie w branży nieruchomości oraz rozmowy z dotychczasowymi najemcami pozwoliły nam stworzyć ofertę, która jest szyta na miarę wprost pod branżę handlową.
Wiemy, że w pracy handlowca nieodłącznym elementem są spotkania z Klientami np. w celu przedstawienia, negocjowania lub sfinalizowania umowy sprzedażowej. Oferowana przez nas duża dostępność sal konferencyjnych gwarantuje, że zawsze znajdzie się odpowiednie miejsce nawet na nieplanowane wcześniej spotkanie. Co więcej, na wynajem sal konferencyjnych przedstawiciele handlowi z OmniOffice mają do wykorzystania dwukrotnie większy stan środków, niż większość pozostałych najemców. Jest to dodatkowa motywacja, aby ze swoimi Klientami spotykać się w profesjonalnie przygotowanym do tego miejscu z odpowiednim wyposażeniem, a nie np. w restauracji, gdzie zwykle jest tłoczno i głośno, a atmosfera nie sprzyja biznesowi.
Pomoc asystencka oraz wsparcie w obsłudze telefonów to kolejne udogodnienia, na które mogą liczyć nasi najemcy z branży handlowej. Proces sprzedaży zwykle jest procesem złożonym i nie zawsze jego sfinalizowanie udaje się załatwić na jednym spotkaniu. Stąd też liczne telefony potencjalnych klientów, którzy dopytują szczegółów lub pragną umówić się na spotkanie. Nasz zespół chętnie przejmie część połączeń na siebie i pokieruje rozmową wedle otrzymanych wcześniej wytycznych.
Na koniec pozostawiamy bardzo innowacyjny punkt w naszej ofercie, który dotyczy obsługi wyjazdów służbowych. Na specjalne życzenie najemcy możemy wynająć dla niego samochód oraz hotel na podróż biznesową. Po stronie Klienta znajduje się tylko konieczność poniesienia kosztów wyjazdowych, gdyż nasza usługa asystencka jest już wliczona w cenę najmu. Na obecną chwilę sytuacja pandemiczna nie stoi na przeszkodzie, aby podróżować w celach biznesowych, dlatego tym bardziej warto zastąpić chociaż część spotkań online tymi rzeczywistymi, nawet jeśli miałby odbywać się w odległej części kraju.
Wszystkie wymienione wyżej udogodnienia zostały podyktowane realnymi potrzebami naszych klientów i mogą zostać wdrożone do podstawowej oferty na specjale życzenie najemców.