Jak zaaranżować biuro dla firm zagranicznych?
Ekspansja firmy na rynki zagraniczne uznawana jest za jeden z przejawów rozwoju oraz sukcesu, który pozwala umacniać pozycję przedsiębiorstwa na rynku międzynarodowym. Głównym celem dla wielu działalności jest chęć rozwoju, dywersyfikacji i co za tym idzie zwiększania zysków, a wyjście przedsiębiorstwa poza granice rodzimego kraju daje właśnie taką możliwość. Wejście na zagraniczny rynek jest procesem skomplikowanym i wymaga załatwienia wielu formalności oraz uzyskania różnorodnych zgód. Jednak po dopięciu wszystkich aspektów prawnych przychodzi także pora na organizację nowej przestrzeni, w której będą mogli spotykać się, wymieniać doświadczeniem oraz wykonywać swoje obowiązki pracownicy.
Oddziały firm zagranicznych, które potrzebują biura w Warszawie mogą z powodzeniem zagłębić się w ofertę przestrzeni biurowych OmniOffce. Tym bardziej, że przygotowaliśmy dla nich specjalne udogodnienia, z których z pewnością będą zadowoleni nie tylko miejscowi pracownicy, ale także oddziały z pozostałych państw.
Pierwsze o czym warto wspomnieć to fakt, iż zagranicznym firmom umożliwiamy podpisanie umowy online, dzięki czemu nie jest wymagany bezpośredni kontakt. Tym sposobem najemca po obejrzeniu biura nie musi podejmować decyzji o wynajmie od razu, a w przypadku zapadnięcia pozytywnego werdyktu nie ma konieczności ponownego zjawiania się w lokalizacji biura, wyłącznie w celu pozostawienia kilku podpisów. Pozwala to zaoszczędzić sporo czasu oraz pieniędzy.
Firmy międzynarodowe zazwyczaj potrzebują być w stałym kontakcie z pozostałymi oddziałami. My chcemy zapewnić im ten kontakt, i to na najwyższym możliwym poziomie. W związku z tym oferujemy dedykowany pokój do rozmów, który jest wyposażony w specjalny sprzęt do wideo/telekonferencji. Takie urządzenia znacząco podnoszą jakość komunikacji, a tym samym pozwalają uniknąć frustracji pracowników, które mogłyby wystąpić podczas rozmów z wykorzystaniem np. zwykłego laptopa.
Oprócz pokoju do rozmów, najemcy mają do dyspozycji także dodatkowe przestrzenie, jakimi są sale konferencyjne. Co więcej, Klientom firm międzynarodowych oferujemy 2x więcej środków na ich najem. Tym sposobem, bez opuszczania lokalizacji biura, pracownicy oraz zarząd firmy mogą organizować w dedykowanym do tego miejscu np. spotkania biznesowe, negocjacje umów, czy rekrutacje nowych pracowników.
Nie zapomnieliśmy także o dodatkowym wyposażeniu samych biur. W nich na specjalne życzenie najemcy możemy zapewnić monitory na wysięgnikach, interaktywny flipchart, fotele z zagłówkami oraz podnóżki. Z pewnością takie wyposażenie podniesie komfort pracy oraz pozytywnie wpłynie nie tylko na zdrowie, ale też efektywność pracowników.
Każde powyższe udogodnienie może na stałe stać się rzeczywistym elementem w nowo wynajmowanym biurze dla oddziałów firm zagranicznych. Wystarczy tylko omówić z nami szczegóły umowy oraz wskazać zapotrzebowanie na konkretne elementy.