
Jak przygotować biuro dla firm HR?
Procesy rekrutacyjne, tak jak inne procesy biznesowe, coraz śmielej wracają do rzeczywistej formy face-to-face, odchodząc od ponad rocznego wirtuala. Nic dziwnego, prawdziwe spotkanie i wiążące się z nimi reakcje i odczucia nigdy nie zostaną w pełni zastąpione przez nawet najnowocześniejsze technologie. Co za tym idzie, wiele firm HR-owych poszukuje nowych biur, porzucając wygodny home-office. Jak urządzić idealne biuro, które spełni wymogi HR-u?
Jak w każdej innej branży, wynajmując biuro warto postawić na biura serwisowane - takie, które są nie tylko w pełni wyposażone i gotowe do pracy, ale też takie, które można elastycznie dostosować i doposażyć do indywidualnych potrzeb firmy. Na co zwrócić szczególną uwagę?
Pozyskiwanie nowych pracowników, związane jest z licznymi spotkaniami, które powinny odbywać się w dogodnych dla obu stron warunkach. Dlatego warto wybrać miejsce, które gwarantuje nie tylko zwiększoną dostępność sal konferencyjnych, ale na przykład własną salę do rozmów rekrutacyjnych, do której nie będzie miał dostępu żaden inny najemca. Specjalne miejsce do rekrutacji zapewnia swobodę rozmowy poprzez ciszę i spokój oraz pozytywnie wpływa na odbiór firmy w oczach potencjalnego pracownika. W OmniOffice takie rozwiązanie dla firm HR-owych to standard.
Gabinety dla branży HR powinny być zaprojektowane tak, aby były dyskretne, eleganckie, oraz przestronne. Przy ich urządzaniu mamy na uwadze preferencje Klienta, który może zadecydować o wyborze tapety, stolika kawiarnianego, czy sofy. Na podstawie jego wytycznych jesteśmy w stanie przygotować gabinet “szyty na miarę” i spełniający wszelkie oczekiwania związane z wystrojem, aranżacją i przystosowaniem do potrzeb rekrutacji.
Dla profesjonalnych rekruterów istotne są także rozwiązania technologiczne. Warto zwrócić uwagę na dostępnosć np. telefonii VoIP, która umożliwia bepzieczne wykonywanie połączeń głosowych wysokiej jakości poprzez Internet.
Nie możemy zapominać o najważniejszym - wizerunku. Dla firmy z branży HR kluczowe znaczenie w wyborze biura powinna mieć dostępnosć obsługi recepcyjnej. Wsparcie recepcji przydaje się m.in. do powitania przybyłych gości oraz wskazania im miejsca spotkania, bądź miejsca, gdzie mogą poczekać na reprezentanta z działu HR.